2008. nov. 6.

Első bejegyzés

Sziasztok!

Na már itt is vagyok :)
Először is az alapokat szeretném megemliteni.
Én, a Flight Simulator 2004et használom, különböző kiegészítőkkel. Ilyenek például a legújabb repülőgépek modelljei, festései. Ugye te sem szeretsz magaddal játszani? Na, én is így vagyok ezzel. Egy pár hónapja találtam az IVAO-ra, amely az egész világban nagy hírnévvel él.
Itt több ezer ember "játszik" egymással, pilóták, és irányítók egyaránt.
Legnagyobb realitásra törekedik a csapat, ezért nem kezdhetünk először Senior Captain fokozattal.

Tegnap előtt megírtam a "C" vizsgát, ami a Kapitány fokozatot jelenti. Nagyon reménykedtem, hogy sikerül.
És láss csodát, SIKERÜLT :) 100/90 pontot sikerült elérni, ami 2 rossz választ tesz ki.

Ha felkeltettem az érdeklődésed az IVAO iránt, nézd meg a Magyar divízió oldalát: IVAO.hu

Na nekem most mennem kell, további szép leszállásokat mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések: